strona społeczna

English translation: community representation

Polish term or phrase:strona społeczna
English translation:community representation
Entered by: Piotr Łazorko

22:08 Jun 13, 2018
Polish to English translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / socjologia
Polish term or phrase: strona społeczna
Oficjalne stanowisko strony społecznej w sprawie spotkania w firmie Kronospan w dniu 08.06.2018.

Mielec, 12 czerwca 2018

OŚWIADCZENIE REPREZENTACJI STRONY SPOŁECZNEJ MIELCA
W imieniu naszego Stowarzyszenia które uczestniczy na prawach strony społecznej w postępowaniu administracyjnym o nowy wniosek dla Kronospanu oraz uczestników Manifestacji, która 10. czerwca przeszła ulicami Mielca w celu kontynuacji walki o czyste powietrze i wyrażenia zdecydowanego sprzeciwu względem działań zakładów koncernu Krono w Mielcu, pragniemy poinformować o powodach naszej odmowy uczestniczenia w niedawnym spotkaniu w Kronospanie:


Jako reprezentacja strony społecznej postanowiliśmy wspólnie, by nie brać udziału w tym spotkaniu, gdyż jesteśmy zdania, że stanowić ono miało jedynie próbą przekonania opinii publicznej, jakoby Kronospan zdecydował się rozmawiać ze społeczeństwem. Według nas, firma wcale tego nie chce: Oficjalnie zaproszono Pana Fryderyka Kapinosa jak i Pana Marszałka Ortyla, strona społeczna natomiast była w pośpiechu zapraszana przez pracowników Urzędu Miasta telefonicznie, na jeden dzień przed wyznaczonym arbitralnie przez dyrekcję Kronospanu terminem.
Piotr Łazorko
Poland
community representation
Explanation:
.
Selected response from:

Genowefa Legowski
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1community representation
Genowefa Legowski
3the public
Dariusz Saczuk


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
the public


Explanation:
Imo

Dariusz Saczuk
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 290

58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
community representation


Explanation:
.

Genowefa Legowski
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Robert Michalski
11 hrs