KudoZ home » Polish to English » Sports / Fitness / Recreation

"makarony" wypornościowe

English translation: aqua noodle/s


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:makarony wypornościowe
English translation:aqua noodle/s
Entered by: Arkadiusz Witek

20:29 Nov 14, 2008
Polish to English translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / aerobics
Polish term or phrase: "makarony" wypornościowe
6 x aquaaerobic również z użyciem „makaronów” wypornościowych
Arkadiusz Witek
Poland
aqua noodle/s
Explanation:
IMO

--------------------------------------------------
Note added at   34 min (2008-11-14 21:04:02 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.klubben.pl/sklep/aqua_aerobic/prd,ARMASPORT MAKAR...

http://www.google.pl/search?as_q=aqua nood
Selected response from:

Iwona2502
Poland
Grading comment
Dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pool noodle
Aleksandra Fiddler
3 +1aqua noodle/sIwona2502


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
aqua noodle/s


Explanation:
IMO

--------------------------------------------------
Note added at   34 min (2008-11-14 21:04:02 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.klubben.pl/sklep/aqua_aerobic/prd,ARMASPORT MAKAR...

http://www.google.pl/search?as_q=aqua nood


    Reference: http://www.nextag.com/aqua-noodle/search-html
Iwona2502
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzięki.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Fiddler: Agree. Nawet ma wiecej 'hits' w googlu niz moja odpowiedz. Jednak jako zapalona uzytkowniczka takich zajec wiem ze moi instruktorzy nazywaja to wlasnie pool noodle, stad moja opcja.
35 mins
  -> Dziękuję :) Też się dziwię że "pool" mają mniej trafień, jak na moje ucho brzmią co najmniej tak samo dobrze jak "aqua".

58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pool noodle


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pool_noodle


Aleksandra Fiddler
United Kingdom
Native speaker of: Polish
Notes to answerer
Asker: Dzięki, musiałem coś wybrać, chętnie bym dał punkty.