KudoZ home » Polish to English » Sports / Fitness / Recreation

chorągiewka boczna boiska

English translation: corner flag


14:01 Feb 7, 2012
Polish to English translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / chorągiewka boczna boiska
Polish term or phrase: chorągiewka boczna boiska
piłkarz wjeżdża na kolanach do chorągiewki bocznej boiska
arekszymczak
English translation:corner flag
Explanation:
Zakładam, że chodzi o tą w narożniku. Jeśli jest jakaś inna, o czym nie słyszałem, to może "side flag" albo "sideline flag"
Selected response from:

Michal Glowacki
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4corner flag
Michal Glowacki
5flagpostMateusz Kiecz
3halfway flag (flagpost)Michal Pempkowiak


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
corner flag


Explanation:
Zakładam, że chodzi o tą w narożniku. Jeśli jest jakaś inna, o czym nie słyszałem, to może "side flag" albo "sideline flag"

Michal Glowacki
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Saczuk
1 min
  -> dzięki :)

agree  Kjub
28 mins
  -> dzięki :)

agree  petrolhead
56 mins
  -> dzięki :)

agree  KMC GLOBAL
21 hrs
  -> dzięki :)

44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
flagpost


Explanation:
See the FIFA Laws of the Game page 11

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2012-02-07 14:47:43 GMT)
--------------------------------------------------

page 10 actually


    Reference: http://www.fifa.com/mm/document/affederation/federation/lotg...
Mateusz Kiecz
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
halfway flag (flagpost)


Explanation:
chorągiewki znajdujące się na wysokości połowy boiska (nie w narożnikach) w odległości metra od linii bocznej. Więc jak dla mnie halfway flag.

Michal Pempkowiak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mateusz Kiecz: jestem sędzią piłki nożnej na terenie Anglii, w przepisach jest mowa tylko i wyłącznie o "flagpost", które w dodatku są nieobowiązkowe / przepisy rozróżniają chorągiewkę rożną jako corner flagpost, komentatorzy mówią"corner flag".Boczna to zawsze flagpost
21 mins
  -> przykro mi ale sie nie zgadzam, przepisy definiuja flagpost jako chorągiewkę (rożną lub boczną) a w tym zapytaniu potrzebne jest rozróżnienie bocznej od rożnej (corner flag) w związku z tym moja propozycja halfway, side flag lub sideline flag.