KudoZ home » Polish to English » Tech/Engineering

drażownica

English translation: coating machine


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:drażetkownica
English translation:coating machine
Entered by: nikita11

05:22 Dec 2, 2001
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: drażownica
It's a machine used for production of pharmaceuticals
nikita11
coating machine
Explanation:
Drażownica to 'coating machine' (urządzenie do powlekania tabletek najczęściej cukrową powłoką), natomiast tabletkarka to 'compressing machine' (urządzenie formujące tabletki za pomocą wywieranego nacisku)
Najpierw występuje proces formowania tabletek (compressing lub compacting)a następnie wg potrzeb tabletki mogą być powlekane powłoczką po to aby rozpuścić się dopiero w wymaganym odcinku przewodu pokarmowego.
Selected response from:

Teresa Jaczewska
Grading comment
Serdeczne dzięki! Teraz wreszcie wszystko jasne :-))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5coating machine
Teresa Jaczewska
5bead machine, panner VS tableting machine
Natalie
5tableting machineAlicja Mendrek


Discussion entries: 1





  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
tableting machine


Explanation:
I work for a pharmaceutical company.


Alicja Mendrek
PRO pts in pair: 3

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
bead machine, panner VS tableting machine


Explanation:
Lingvo 7.0

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 1968

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
coating machine


Explanation:
Drażownica to 'coating machine' (urządzenie do powlekania tabletek najczęściej cukrową powłoką), natomiast tabletkarka to 'compressing machine' (urządzenie formujące tabletki za pomocą wywieranego nacisku)
Najpierw występuje proces formowania tabletek (compressing lub compacting)a następnie wg potrzeb tabletki mogą być powlekane powłoczką po to aby rozpuścić się dopiero w wymaganym odcinku przewodu pokarmowego.


Teresa Jaczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 307
Grading comment
Serdeczne dzięki! Teraz wreszcie wszystko jasne :-))