KudoZ home » Polish to English » Tech/Engineering

Budownictwo inwestycyjne

English translation: investment construction (projects)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Budownictwo inwestycyjne
English translation:investment construction (projects)
Entered by: EWKA

09:56 Mar 18, 2002
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: Budownictwo inwestycyjne
-
EWKA
investment construction (projects)
Explanation:
Sa kraje, w ktorych tak to sie po angielsku nazywa, np.:

... We provide comprehensive solutions in investment construction projects - wide range of services to specify an investment objective: planning permit or ...
www.architekton.cz/nabidka_en.htm



Do budownictwa inwestycyjnego należy zaliczać, poza kosztami robót budowlano-montażowych, także np. koszty nabycia obiektu majątku trwałego, dokumentacji, badań geologicznych, ekspertyz, pozyskania terenu pod budowę i przygotowania go, pierwszego wyposażenia nowo budowanych lub rozbudowywanych obiektów, zaniechania inwestycji, zabezpieczenia i konserwacji inwestycji wstrzymanych.
http://www.abc.com.pl/serwis/du/2000/0417.htm

Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Investment developmentxxxwojtekl
4investing constructionslavist
4investment construction (projects)Jacek Krankowski


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
investment construction (projects)


Explanation:
Sa kraje, w ktorych tak to sie po angielsku nazywa, np.:

... We provide comprehensive solutions in investment construction projects - wide range of services to specify an investment objective: planning permit or ...
www.architekton.cz/nabidka_en.htm



Do budownictwa inwestycyjnego należy zaliczać, poza kosztami robót budowlano-montażowych, także np. koszty nabycia obiektu majątku trwałego, dokumentacji, badań geologicznych, ekspertyz, pozyskania terenu pod budowę i przygotowania go, pierwszego wyposażenia nowo budowanych lub rozbudowywanych obiektów, zaniechania inwestycji, zabezpieczenia i konserwacji inwestycji wstrzymanych.
http://www.abc.com.pl/serwis/du/2000/0417.htm



Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 1633

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
investing construction


Explanation:
The main is process of doing investments, so the appropriate noun should be investing,
also see
www.greenstock.ca/_sectors/buildingandconstruction.asp

slavist
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  anglista: I do not think the context in the site proves it, really
20 hrs

2 days19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Investment development


Explanation:
osoba ktora inwesyuje w zakup i sprzedaz dzialek budowlanych = developer

xxxwojtekl
PRO pts in pair: 12