KudoZ home » Polish to English » Tech/Engineering

peszle(?)

English translation: cable ducts; corrugated underground ducts


08:47 Jun 27, 2003
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering / wiring
Polish term or phrase: peszle(?)
rury karbowane do przeciągania przewodów
Piotr Bienkowski
Poland
English translation:cable ducts; corrugated underground ducts
Explanation:
inna propozycja to CABLE DUCTS (nie wiem tylko czy wszystkie są karbowane):
"the cable duct work in which fiber and copper cables run" http://www.usu.edu/cio/news/outage_3_03.htm

a tu są karbowane, nazywane też CORRUGATED UNDERGROUND DUCTS
http://www.aplcableduct.com/ducts.html
Selected response from:

anglista
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4PVC Flexible Corrugated Cable conduit Protection Hoseamat
4 -1cable ducts; corrugated underground ductsanglista
3wyjaśnienie
Andrzej Lejman


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wyjaśnienie


Explanation:
prawidłowa nazwa - rura Peszla; karbowana, elastyczna rura osłonowa, kiedyś metalowa, dziś z tworzywa.

Wydaje mi się, że można to przetłumaczyć tylko jakoś opisowo - cable pipe?

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1691

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
PVC Flexible Corrugated Cable conduit Protection Hose


Explanation:
dość złożona ta nazwa, ale chyba to jest to


    Reference: http://copperlugsterminals.itinto.us/conduit5.htm
amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 195

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
cable ducts; corrugated underground ducts


Explanation:
inna propozycja to CABLE DUCTS (nie wiem tylko czy wszystkie są karbowane):
"the cable duct work in which fiber and copper cables run" http://www.usu.edu/cio/news/outage_3_03.htm

a tu są karbowane, nazywane też CORRUGATED UNDERGROUND DUCTS
http://www.aplcableduct.com/ducts.html


    Reference: http://www.usu.edu/cio/news/outage_3_03.htm
    Reference: http://www.aplcableduct.com/ducts.html
anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 399
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: uważam, że odpowiedź amata jest lepsza; cable ducts to korytka kablowe (jednoznacznie); a już na pewno nie jest cechą rur Peszla, że są "underground"
3 days22 hrs
  -> dziękuję