KudoZ home » Polish to English » Tech/Engineering

skala OWR

English translation: najpierw wyjaśnienie skrótu po polsku


08:43 Dec 4, 2003
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering / defektoskopia
Polish term or phrase: skala OWR
...zaprogramowanymi fabrycznie skalami OWR pozwalaj±cymi na dokładne okre¶lenie wielko¶ci i położenia wady....
Piotr Bienkowski
Poland
English translation:najpierw wyjaśnienie skrótu po polsku
Explanation:
Wykres OWR – graficznie przedstawiona zależność pomiędzy odległością od głowicy od wady (O), wzmocnieniem (W) niezbędnym do uzyskania echa wady o określonym poziomie i rozmiarem (R) wady równoważnej http://limba.wil.pk.edu.pl/lab_wm_full.pdf
są to materiały z Laboratorium Wytrzymałości Materiałów Politechniki Krakowskiej, przykład takiego wykresu jest na s. 159


--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-04 11:29:07 (GMT)
--------------------------------------------------

znalazłam kilka linków z \"DGS diagrams\" (tak jakby distance-gain-size), ale nie są one non-native English, więc szukam dalej

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-04 11:29:50 (GMT)
--------------------------------------------------

sorry - SĄ one non-native

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-04 11:42:07 (GMT)
--------------------------------------------------

np. tu jest \"DGS diagram = distance gain size\": http://www.temelin.com/pdf/Positionspapier_A.pdf
niestety muszę przerwać guglowanie
Selected response from:

anglista
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4najpierw wyjaśnienie skrótu po polskuanglista
4OWR graduation
bartek


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
OWR graduation


Explanation:
http://www.metrison.pl/eng/ep1.html

OPTIONAL ACCESORIES
ZD-60 power adaptor
Screen cover made of perspex glass
Carrying case
User's Operating Instruction
Anti-dazzle screen
Heads
Extension coaxial cables (for use with heads)
OWR graduations
Reference standards





    Reference: http://www.metrison.pl/eng/ep1.html
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  anglista: ale OWR to polski skrót
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
najpierw wyjaśnienie skrótu po polsku


Explanation:
Wykres OWR – graficznie przedstawiona zależność pomiędzy odległością od głowicy od wady (O), wzmocnieniem (W) niezbędnym do uzyskania echa wady o określonym poziomie i rozmiarem (R) wady równoważnej http://limba.wil.pk.edu.pl/lab_wm_full.pdf
są to materiały z Laboratorium Wytrzymałości Materiałów Politechniki Krakowskiej, przykład takiego wykresu jest na s. 159


--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-04 11:29:07 (GMT)
--------------------------------------------------

znalazłam kilka linków z \"DGS diagrams\" (tak jakby distance-gain-size), ale nie są one non-native English, więc szukam dalej

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-04 11:29:50 (GMT)
--------------------------------------------------

sorry - SĄ one non-native

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-04 11:42:07 (GMT)
--------------------------------------------------

np. tu jest \"DGS diagram = distance gain size\": http://www.temelin.com/pdf/Positionspapier_A.pdf
niestety muszę przerwać guglowanie


    limba.wil.pk.edu.pl/lab_wm_full.pdf
anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 399
Grading comment
dziękuję