KudoZ home » Polish to English » Tech/Engineering

jednostronne pole komutacyjne

English translation: one-way switching field


11:09 Dec 17, 2003
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: jednostronne pole komutacyjne
Układ przyłączający zespół sygnałów tonowych do jednostronnego pola komutacyjnego, którego jeden z traktót wejściowych jest bezpośrednio przyłączony do odbiornika zespołu sygnałów tonowych
kterelak
Poland
English translation:one-way switching field
Explanation:
"pole komutacyjne" to "switching field" (wewnętrzny branżowy słownik angielsko-polski Siemensa), ewentualnie "switch" lub "digital switch" dla podkre¶lenia, że cyfrowe

natomiast "jednostronny" - prawdopodobnie autorowi chodzi o "jednokierunkowy" (ł±cz±cy w jednym kierunku), a w telekomunikacji to "one-way" (również słownik Siemensa)
Selected response from:

medyk
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1one-way switching fieldmedyk
3simplex commutation field
Romuald Pawlikowski
3one-sided commutation field
Andrzej Lejman


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
one-sided commutation field


Explanation:
propozycja własna

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1691

55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
simplex commutation field


Explanation:
jednostronne to wg mnie raczej simplex w tym kontekście

Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 346

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
one-way switching field


Explanation:
"pole komutacyjne" to "switching field" (wewnętrzny branżowy słownik angielsko-polski Siemensa), ewentualnie "switch" lub "digital switch" dla podkre¶lenia, że cyfrowe

natomiast "jednostronny" - prawdopodobnie autorowi chodzi o "jednokierunkowy" (ł±cz±cy w jednym kierunku), a w telekomunikacji to "one-way" (również słownik Siemensa)

medyk
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 40
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Immo: brzmi OK
18 hrs