International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » Polish to English » Telecom(munications)

samodzielny odtwarzacz DVD

English translation: stand-alone


10:33 Mar 12, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / DVD
Polish term or phrase: samodzielny odtwarzacz DVD
Samodzielny odtwarzacz DVD posiada 37.2% gospodarstw domowych –wobec 32,1 procent w roku ubiegłym, ok.

Samodzielny??? Separate? Hm....
Andrew Stanleyson
English translation:stand-alone
Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at   3 min (2008-03-12 10:36:53 GMT)
--------------------------------------------------

DVD player :) :)
Selected response from:

bartek
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7stand-alone
bartek
4DVD deck
PAS


Discussion entries: 2





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
stand-alone


Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at   3 min (2008-03-12 10:36:53 GMT)
--------------------------------------------------

DVD player :) :)

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciek Drobka: DVD player :o) || Fakt, jest szansa...
0 min
  -> A jakoś pomyśłałam, że Andrew wie, że to DVD player :) :)

agree  Jerzy Matwiejczuk
6 mins

agree  Andrzej Mierzejewski: stand-alone DVD player, aby nikt nie miał wątpliwości ;-)/IMO chodzi o odtwarzacz DVD jako oddzielne pudełko, a nie element wieży.
26 mins

agree  Katarzyna Landsberg-Polubok
37 mins

agree  PAS: tak na margynesie, to o czym innym można myśleć, mówiąc "DVD player", zeby aż dodawać "stand-alone"; pomijam hybrydy DVD/VHS.// ale taka Yamaha Pianocraft to nie jest "DVD player"
41 mins
  -> są kombajny :( masz 4/5 w 1 // Ja dotarłąm do JVC :) i tam chyba jest kilka sztuk w jednym pudle

agree  M.A.B.
42 mins

agree  leff
1 hr

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
DVD deck


Explanation:
Osiołkowi.
Osobiście bym powiedział "player", ale...


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22dvd+deck&lr=
PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish