KudoZ home » Polish to English » Textiles / Clothing / Fashion

bluza olimpijka

English translation: summer uniform shirt/jacket


11:32 Mar 20, 2007
Polish to English translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / umundurowanie
Polish term or phrase: bluza olimpijka
Umundurowanie pracownika ochrony
Kinia
English translation:summer uniform shirt/jacket
Explanation:
Skłaniałbym się bardziej do shirt niż jacket, bo olimpijka jest podobna do umundurowania policjanta ze strony :
http://www.bbcorps.com/events/roll_call.html
Z tym, że faktycznie jest trochę grubsza. Z kolei na stronach, gdzie są pokazane "summer uniform jackets" te kurtki są dłuzsze niż nasze olimpijki, które pokazane są tu:
http://tinyurl.com/2zph33

Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1summer uniform shirt/jacket
maciejm
3.......jacket
Andrzej Mierzejewski


Discussion entries: 3





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
.......jacket


Explanation:
poproś klienta o fotografię albo informacje, jak to wygląda (krój, długość, kieszenie, itp.) i na miejsce kropek spróbuj dobrać określenie w sklepach z umundurowaniem albo np. tutaj http://www.overstock.com/cgi-bin/d2.cgi?

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2007-03-20 18:10:46 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.overstock.com/cgi-bin/d2.cgi?PAGE=STOREPICK&STO_I...

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
The asker has declined this answer

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
summer uniform shirt/jacket


Explanation:
Skłaniałbym się bardziej do shirt niż jacket, bo olimpijka jest podobna do umundurowania policjanta ze strony :
http://www.bbcorps.com/events/roll_call.html
Z tym, że faktycznie jest trochę grubsza. Z kolei na stronach, gdzie są pokazane "summer uniform jackets" te kurtki są dłuzsze niż nasze olimpijki, które pokazane są tu:
http://tinyurl.com/2zph33



maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: Paranoja
62 days
The asker has declined this answer