KudoZ home » Polish to English » Tourism & Travel

Autumn Savers

English translation: Jesienna Promocja / Jesienne Obnizki


10:33 Nov 26, 2008
Polish to English translations [PRO]
Marketing - Tourism & Travel
Polish term or phrase: Autumn Savers
Jeszcze jedno pytanie:
Autumn Savers
Jest to w liście różnych ofert:
Promotional Rate-restrictions
Autumn Savers
Business Package BB & free WIFI
Mountain Escape Package.
Potem Pojawia się jeszcze Winter Savers.
asia20002
Poland
English translation:Jesienna Promocja / Jesienne Obnizki
Explanation:
Moze cos takiego sie nada. Pozdrawiam
Selected response from:

Izabela_Matylda
United Kingdom
Grading comment
Wydaje mi się, że Jesienne obliżki to bardzo dobra propozycja
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1jesienią taniej
Adam Lankamer
4Jesienna Promocja / Jesienne Obnizki
Izabela_Matylda
3Oszczędni jesienią/ Jesienne oszczędności/zniżki
Maciek Drobka


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Oszczędni jesienią/ Jesienne oszczędności/zniżki


Explanation:
ew. Jesienna promocja

Na przykład tak.

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 55

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
jesienią taniej


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magdalena Piłat
1 hr

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Jesienna Promocja / Jesienne Obnizki


Explanation:
Moze cos takiego sie nada. Pozdrawiam


Izabela_Matylda
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Wydaje mi się, że Jesienne obliżki to bardzo dobra propozycja