KudoZ home » Polish to English » Transport / Transportation / Shipping

układy liniowe oraz ich węzły

English translation: linear systems and their interchange points/nodes


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:układy liniowe oraz ich węzły
English translation:linear systems and their interchange points/nodes
Entered by: Roberto27

20:24 Nov 13, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
Polish term or phrase: układy liniowe oraz ich węzły
Ponadto należy podkreślić, że przy opisywaniu stanu i perspektyw rozwoju infrastruktury transportowej przedmiotem analizy są w pierwszej kolejności układy liniowe oraz ich węzły, a nie jednostki o charakterze powierzchniowym.
Roberto27
Poland
linear systems and their nodes
Explanation:
link poniżej
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
bardzo dziekuje.wlaśnie tą wersje wybrałem jako roboczą :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4linear systems and their junctions [junction points]rikariannon
3 +1linear (infrastructure) systems and their interchanges/interchange points
Jerzy Matwiejczuk
3 +1line systems and their junctions
~Ania~
4 -1linear systems and their nodes
Marian Krzymiński


Discussion entries: 3





  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
line systems and their junctions


Explanation:
Propozycja.

~Ania~
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
3 days4 hrs
  -> Dziekuje, niedawno tlumaczylam z ang. na polski b. podobny tekst i tam bylo junctions wiec stad moja propozycja.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
linear (infrastructure) systems and their interchanges/interchange points


Explanation:
http://tinyurl.com/5acrxt

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 83

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
1 day3 hrs
  -> Dziękuję!

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
linear systems and their nodes


Explanation:
link poniżej


    Reference: http://www.mathpages.com/home/kmath175/kmath175.htm
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 62
Grading comment
bardzo dziekuje.wlaśnie tą wersje wybrałem jako roboczą :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Polangmar: Węzły to też "knots" i pewnie na jakiejś stronie występują obok "linear systems".
15 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
linear systems and their junctions [junction points]


Explanation:
Wypośrodkowałam to co mnie osobiście brzmi najlepiej z poprzednich propozycji.

Example sentence(s):
  • Furthermore it is necessary to stress, that the description of both the current state and the developmental prospects of transport infrastructure will be based on analysis of linear systems and their junctions, rather then on areal units.
rikariannon

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Wypośrodkowałam = skompilowałam :) || OK.:) Chodzi o to, że ten zysk często się pojawia wbrew oczekiwaniom.:)) || A, to co innego.:))
15 hrs
  -> Może i tak, ale nie oczekuje z tego zysków osobistych a tak mi po prostu brzmialo najlepiej. Zresztą nie ukrywałam że moja opcja jest oparta na dwóch poprzednich. :) EDIT: Dodawałam juz po tym jak odpowiedz p. Mariana została zaakceptowana. :)

neutral  ~Ania~: Hey, didn't I say that first? ;-)
2 days21 hrs
  -> You did. Ale nie mogłam się zgodzić z line bo linear mi lepiej brzmiało. Linear za to było w drugiej odpowiedzi w której nie zgadzałam się z resztą. Dlatego napisałam że moja propozycja jest tak naprawdę kompilacją dwóch poprzednich. :)