nośniki LCD

English translation: LCD units

Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
Polish term or phrase: nośniki LCD
tekst o wyświetlaczach LCD środkach komunikacji zbiorowej.

NOŚNIKI LCD

Urządzenia do prezentacji informacji wizualnej w zaawansowanej formie. Moc obliczeniowa wbudowanego komputera zapewnia odtwarzanie statycznych plansz, filmów i animacji. Zainstalowane oprogramowanie umożliwia stosowanie skomplikowanych algorytmów wyświetlania treści. Zastosowanie paneli LCD z podświetleniem LED powoduje obniżenie poboru mocy i zwiększa żywotność urządzenia.

- urządzenie realizujące usługę obliczeniową oraz wizualną w zakresie emisji informacji pasażerskich, szybkich wiadomości tekstowych i graficznych, a także reklamowych - dowolnie dzieląc ekran na trzy części, jednocześnie można emitować: informacje pasażerskie, szybkie wiadomości tekstowe i materiał promocyjno-reklamowy - dedykowany pojazdom komunikacji zbiorowej - kołowym i szynowym, lekkim i ciężkim - przeszedł pozytywnie badania na wszelkie wymagane normy kolejowe

PRZYKŁADOWE ZESTAWIENIE NOŚNIKÓW LCD

NOŚNIK LCD PODSYFITOWY 2V 30”
NOŚNIK LCD PODSUFITOWY 2x32”
NOŚNIK LCD PODSUFITOWY 1V 30”
NOŚNIK LCD GRODZIOWY 22”
NOŚNIK LCD BOCZNY 43”
NOŚNIK LCD GRODZIOWY 19”
NOŚNIK LCD BOCZNY 38” - część dwustronnej tablicy LED /LCD

PRZEKRÓJ TYPOWEGO NOŚNIKA LCD
thirdwitch
English translation:LCD units
Explanation:
propozycja

Niekoniecznie skupiałbym się na tym nieszczęsnym nośniku. Tym bardziej, że niżej stoi jak byk, że nie rozchodzi się o sam wyświetlacz.
Selected response from:

Tomasz Szymenderski
Grading comment
dziekuje :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1lcd display unit
geopiet
3LCD units
Tomasz Szymenderski


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
LCD units


Explanation:
propozycja

Niekoniecznie skupiałbym się na tym nieszczęsnym nośniku. Tym bardziej, że niżej stoi jak byk, że nie rozchodzi się o sam wyświetlacz.

Tomasz Szymenderski
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziekuje :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
lcd display unit


Explanation:
* mounted LCD display unit - http://goo.gl/DTxeFn

--------

LCD display unit can be mounted almost anywhere and be controlled by wireless remote from up to 40 feet away.

------------

O tym, że nośnik (lcd z przyległościami) jest solidnie zamontowany przekonałem się osobiście w 3015 jak przygrzałem w niego głową - http://www.komunikacja.krakow.pl/forum/index.php?showtopic=3...

-------------



geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 156

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petrolhead
7 hrs