KudoZ home » Polish to French » Automotive / Cars & Trucks

książka sewisowa

French translation: carnet de service/d'entretien/carnet de maintenance


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:książka sewisowa
French translation:carnet de service/d'entretien/carnet de maintenance
Entered by: Tradpol

16:42 Nov 4, 2008
Polish to French translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / dokumenty samochodowe
Polish term or phrase: książka sewisowa
Element dokumentacji samochodowej (książeczka obsługi, kluczyki itp.). Nie mam pomysłu!
Tradpol
Poland
carnet de service/carnet de maintenance
Explanation:
jeśli chodzi o książkę serwisu dotyczącą przeglądu i wymiany pewnych części przy ustalonych przez producenta przebiegach co 10000 tys km lub wiecej lub mniej.
Obie nazwy przekopiowałam z książeczki Saaba i Mercedesa

--------------------------------------------------
Note added at 1 jour1 heure (2008-11-05 17:51:23 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dzięki
Selected response from:

elzbieta jatowt
France
Grading comment
Dziękuję, właśnie o to chodziło.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4carnet de service/carnet de maintenance
elzbieta jatowt
4manuel de service, manuel d'instructions, carnet d'entretien (ou plan d'inspection et d'entretien)
Magdalena Czajka-Dion


Discussion entries: 1





  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
manuel de service, manuel d'instructions, carnet d'entretien (ou plan d'inspection et d'entretien)


Explanation:
Wlasciwie to wszystko to istnieje. Musialabys bardziej sprecyzowac o co chodzi bo nie bardzo "widze" :-)

Magdalena Czajka-Dion
France
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Chodziło bardziej o naprawy, niż o instrukcje. Dziękuję :)


44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
carnet de service/carnet de maintenance


Explanation:
jeśli chodzi o książkę serwisu dotyczącą przeglądu i wymiany pewnych części przy ustalonych przez producenta przebiegach co 10000 tys km lub wiecej lub mniej.
Obie nazwy przekopiowałam z książeczki Saaba i Mercedesa

--------------------------------------------------
Note added at 1 jour1 heure (2008-11-05 17:51:23 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dzięki

elzbieta jatowt
France
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19
Grading comment
Dziękuję, właśnie o to chodziło.