KudoZ home » Polish to French » Construction / Civil Engineering

masa szpachlowa

French translation: mastic


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:masa szpachlowa
French translation:mastic
Entered by: Maciej Andrzejczak

13:31 Dec 7, 2010
Polish to French translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: masa szpachlowa
Szczególnie w odróżnieniu od "gładzi gipsowej" i "tynku gipsowego"

biała gładź gipsowa
Zalecany do ostatecznego wygładzania powierzchni ścian i sufitów – dzięki wyjątkowej gładkości tworzy doskonałe ostateczne wykończenie tynków gipsowych lub warstw z mas szpachlowych.
M.A.B.
Netherlands
mastic
Explanation:
raczej chyba najbliższa poslkiemu znaczeniu propozycja
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2mastic
Maciej Andrzejczak
4pate de masticage/a mastiquer
atche84


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
mastic


Explanation:
raczej chyba najbliższa poslkiemu znaczeniu propozycja

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lilia Delalande
2 mins

agree  Laguna: nie tylko najblizsza lecz jedyna
9 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pate de masticage/a mastiquer


Explanation:
mastic = mastyka

atche84
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Laguna: chcialbym znalezc fachowca, ktoru uzywa slowa "mastyka". Podobnie jak tlumaczenie Grenoble na Grenobla
2 hrs
  -> w byle warsztacie samochowym - ale tamta mastyka jest nieco inna