KudoZ home » Polish to French » Construction / Civil Engineering

akrylowa siatka zbrojąca

French translation: treillis acrylique d'armature


20:12 Dec 9, 2010
Polish to French translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: akrylowa siatka zbrojąca
biała masa szpachlowa

Pozwala na całopowierzchniowe szpachlowanie płyt g-k – można uzyskać efekt tynku gipsowego.
Umożliwia dodatkowe całopowierzchniowe zbrojenie siatką lub fizeliną – gdy podłoże jest wyjątkowo słabe, w warstwie szpachlowej można zatopić akrylową siatkę zbrojącą lub fizelinę.
Tworzy jednolitą, mocną i gładką powierzchnię pod malowanie i tapetowanie
M.A.B.
Netherlands
French translation:treillis acrylique d'armature
Explanation:
praktyka
Selected response from:

Laguna
Poland
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sous-couche acrylique
Laguna
4treillis acrylique d'armature
Laguna


Discussion entries: 3





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
treillis acrylique d'armature


Explanation:
praktyka

Laguna
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 105
Grading comment
Dzięki
Notes to answerer
Asker: Też tak próbowałem, ale z acrylique nie daje to żadnego potwierdzenia. Są en fibre de verre np. Może problem jest z terminem źródłowym?


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
sous-couche acrylique


Explanation:
qui cherche trouve
Zmulilo mnie to zbrojenie. Na guglu fr.jest tego troche

Laguna
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 105