KudoZ home » Polish to French » Construction / Civil Engineering

wylewanie maszynowe

French translation: avec une machine à chape (autonivellante)


22:14 Dec 10, 2010
Polish to French translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / masa samopoziomująca
Polish term or phrase: wylewanie maszynowe
samopoziomująca masa szpachlowa

Przystosowany jest do wylewania ręcznego lub maszynowego – można go łatwo i szybko wylewać zarówno ręcznie jak i przy użyciu maszyn wyposażonych w pompy ślimakowe, dzięki czemu osiąga się dużą wydajność wylewania.

ręczne szczerze mówiąc też nie wiem jak tu będzie :/
M.A.B.
Netherlands
French translation:avec une machine à chape (autonivellante)
Explanation:
imho. reczne- couler à la main, manuellement
Selected response from:

Laguna
Poland
Grading comment
Dzięki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3avec une machine à chape (autonivellante)
Laguna
3à l'aide d'une machine à projection- une quniteuse
elzbieta jatowt
Summary of reference entries provided
machine /pompe à projeter etc...
Lilia Delalande

Discussion entries: 7





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
à l'aide d'une machine à projection- une quniteuse


Explanation:
przy pomocy maszyny do wylewania.


    Reference: http://www.hellopro.fr/definition/definition-et-glossaire-M-...
elzbieta jatowt
France
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 39

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
avec une machine à chape (autonivellante)


Explanation:
imho. reczne- couler à la main, manuellement

Laguna
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 105
Grading comment
Dzięki




Reference comments


2 days 10 hrs
Reference: machine /pompe à projeter etc...

Reference information:
*)regardez ci-dessoushttp://www.am3p-viricel.com/nos-machines/#Machine a projeter

Lilia Delalande
France
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 19