KudoZ home » Polish to French » General / Conversation / Greetings / Letters

pozytywnie wpływa

French translation: a des effets bénéfiques


20:26 Dec 7, 2010
Polish to French translations [PRO]
Art/Literary - General / Conversation / Greetings / Letters
Polish term or phrase: pozytywnie wpływa
Tekst dotyczy gładzi gipsowej, ale mam taki "literacki" wtręt ;)

"Oparty jest na naturalnych składnikach – pomaga uzyskać korzystny mikroklimat w pomieszczeniu, pozytywnie wpływa na zdrowie i samopoczucie użytkowników."

Dosłowne tłumaczenie jakoś mi nie brzmi...
M.A.B.
Netherlands
French translation:a des effets bénéfiques
Explanation:
a des effets bénéfiques sur la santé et le bien-être
joue un rôle bénéfique sur la santé et le bien-être

Nie powinno byc problemu ze znalezieniem stron, ktore to potwierdzaja.
Selected response from:

Danouchka
France
Grading comment
Dzięki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2salubrite / effet salubre
atche84
4a des effets bénéfiquesDanouchka
4 -1exercer une influence bénéfique sur la santéKarramba


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
exercer une influence bénéfique sur la santé


Explanation:
Proponuję exerce une influence bénéfique sur la santé.

--------------------------------------------------
Note added at   15 min (2010-12-07 20:42:11 GMT)
--------------------------------------------------

lub ayant/exerçant une influence...

Karramba
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Laguna: kalka fr>pl>fr
2 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a des effets bénéfiques


Explanation:
a des effets bénéfiques sur la santé et le bien-être
joue un rôle bénéfique sur la santé et le bien-être

Nie powinno byc problemu ze znalezieniem stron, ktore to potwierdzaja.

Danouchka
France
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Dzięki

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
salubrite / effet salubre


Explanation:
korzystny dla zdrowia

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2010-12-08 16:54:21 GMT)
--------------------------------------------------

effet salubre et reconfortant

atche84
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
Notes to answerer
Asker: Ale mam to w połączeniu z pozytywnym wpływem na samopoczucie, więc i tak ten pozytywny wpływ muszę jakoś załatwić...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Laguna
2 hrs
  -> merci

agree  Hania Pietrzyk
10 hrs
  -> merci