KudoZ home » Polish to French » Law (general)

umorzenie egzekucji

French translation: patrz nizej


16:35 Oct 24, 2007
Polish to French translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Polish term or phrase: umorzenie egzekucji
I następna rubryka...
"Umorzenie prowadzonej przeciwko przedsiębiorcy egzekucji".
Na angielski zostało przetłumaczone jako "discontinuance of executory proceedings".

Jeszcze raz z góry dziękuję za pomoc zagrypionej koleżance. :)
Marcelina Haftka
Poland
French translation:patrz nizej
Explanation:
annulation de l'exécution forcée menée contre l'entrepreneur
Selected response from:

Laguna
Poland
Grading comment
Merci !
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2patrz nizej
Laguna
4Abolition de l'exécutiondaria ZAJACZKOWSKI


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
patrz nizej


Explanation:
annulation de l'exécution forcée menée contre l'entrepreneur

Laguna
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 17
Grading comment
Merci !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tradpol: Taką wersję podaje również słownik prawniczy PAN z 1987r.
48 mins

agree  Ossetta
2 hrs

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Abolition de l'exécution


Explanation:
Slowa "abolition" mozemy takze uzyc w kontekscie prawnym ( mn.podatkowym) a wiec nie tylko karnym. Wiec : "abolition de l'exécution entreprise à l'encontre de l'entrepreneur"); mozna odmienic : "menée contre l'entrepreneur (vocab. plus courant)


    www.revenu.gouv.qc.ca/fr/ministere/centre_information/nf/nf2003/in-136_61/mesures_impot_ent_par.asp - 36k -
daria ZAJACZKOWSKI
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4