podstawa wymiaru

French translation: la base de l’assiette

Polish term or phrase:podstawa wymiaru
French translation:la base de l’assiette
Entered by: Monika Różańska

10:39 Jul 12, 2018
Polish to French translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / assurances / sécurité sociale
Polish term or phrase: podstawa wymiaru
Z decyzji o ustaleniu kapitału początkowego (dok. ZUS):

DO USTALENIA WARTOŚCI KAPITAŁU POCZĄTKOWEGO - Zakład przyjął: PODSTAWĘ WYMIARU kapitału początkowego w kwocie....

Z góry dziękuję!
ewa lazaruk-démézet
France
la base de l’assiette
Explanation:
polecam https://www.krus.gov.pl/fileadmin/moje_dokumenty/dokumenty/b... :)
Selected response from:

Monika Różańska
Poland
Grading comment
Dziękuję :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4base de calcul du capital initial
Witold Lekawa
4la base de l’assiette
Monika Różańska


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
la base de l’assiette


Explanation:
polecam https://www.krus.gov.pl/fileadmin/moje_dokumenty/dokumenty/b... :)

Monika Różańska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 22
Grading comment
Dziękuję :)

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
base de calcul du capital initial


Explanation:
IMHO

Witold Lekawa
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44