KudoZ home » Polish to French » Other

o międzynarodowym zasięgu

French translation: d'envergue internationale


09:57 Nov 24, 2008
Polish to French translations [PRO]
Other / lettre
Polish term or phrase: o międzynarodowym zasięgu
Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie to największa giełda w Europie Środkowo-Wschodniej. Warszawska giełda to rynek o międzynarodowym zasięgu, z kilkudziesięcioma zagranicznymi spółkami i międzynarodowymi firmami maklerskimi.
Monika Kasińska
Poland
French translation:d'envergue internationale
Explanation:
Autre possibilité, qui souligne à la fois la taille/le sérieux et le fait que des entreprises d'autres pays y font leurs affaires.
Selected response from:

Igor Kazmierski
France
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2d'envergue internationale
Igor Kazmierski
5à l'echelle internationnalleSidlo Andrzej
4d'importance internationale
elzbieta jatowt


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
à l'echelle internationnalle


Explanation:
Jest wiele możliwości, ale wydaje mi się że będzie stylistycznie ładnie.

Sidlo Andrzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
d'envergue internationale


Explanation:
Autre possibilité, qui souligne à la fois la taille/le sérieux et le fait que des entreprises d'autres pays y font leurs affaires.

Igor Kazmierski
France
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tradpol: Optowałabym za tą wersją
21 mins

agree  Hania Pietrzyk: tak, podkresla powage i zakres
2 hrs

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
d'importance internationale


Explanation:
Jeszcze jedna możliwość pomiędzy innymi

elzbieta jatowt
France
Native speaker of: Native in PolishPolish