KudoZ home » Polish to French » Other

zrobiłam Świąteczne porządki

French translation: J'ai fait le ménage pour les fêtes


10:39 Dec 19, 2003
Polish to French translations [Non-PRO]
Polish term or phrase: zrobiłam Świąteczne porządki
bez kontekstu
Baska
French translation:J'ai fait le ménage pour les fêtes
Explanation:
Wesolych Swiat :-)
Selected response from:

Danouchka
France
Grading comment
Bardzo dziêkujê za obie odpowiedzi.
Równie¿ Weso³ych Œwi¹t:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4J'ai fait le ménage pour les fêtesDanouchka
4j'ai déjà rangé (un appartement) pour Noel
Maciej Andrzejczak


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zrobi³am Œwi¹teczne porz¹dki
j'ai déjà rangé (un appartement) pour Noel


Explanation:
chyba nie ma w tym kontekœcie œcis³ego przymiotnika œwi¹teczny...

nad 'e' w Noel jeszcze 2 kropki jako akcent

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 88

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
J'ai fait le ménage pour les fêtes


Explanation:
Wesolych Swiat :-)

Danouchka
France
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 266
Grading comment
Bardzo dziêkujê za obie odpowiedzi.
Równie¿ Weso³ych Œwi¹t:)