Wydzielenie działki do księgi wieczystej

French translation: modification du parcellaire cadastral

Polish term or phrase:Wydzielenie działki do księgi wieczystej
French translation:modification du parcellaire cadastral
Entered by: Magdalena Czajka-Dion

21:10 Mar 4, 2018
Polish to French translations [PRO]
Real Estate / Dzialki, ksiegi wieczyste
Polish term or phrase: Wydzielenie działki do księgi wieczystej
Dobry wieczor,

mam problem z ww wyrazeniem. Chodzi o zmiane postanowien umowy miedzy 2 spolkami, z ktorej jedna jest wynajmujacym a druga najemca.
Cytat: "Wynajmujacy oswiadcza, ze zamierza dokonac podzialow i scalen nastepujacych dzialek: dzialka a, dzialka b, itd., skladajacych sie na nieruchomosc X i na nieruchomosc Y, i wydzielenia do nowej ksiegi wieczystej w taki sposob, aby powstala odrebna nieruchomosc o powierzchni ok. 0000m²".

Mam wprawdzie pewien pomysl, ale nie jestem pewna czy jest odpowiedni.

Dodam, ze pilne.

Z gory dziekuje za pomoc,
Magda
Magdalena Czajka-Dion
France
modification du parcellaire cadastral
Explanation:
Une expression trouvée en creusant un petit peu plus...
Selected response from:

David Corneille
France
Grading comment
Merci beaucoup!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3modification du parcellaire cadastral
David Corneille
3inscription au cadastre de la division des parcelles
David Corneille


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
inscription au cadastre de la division des parcelles


Explanation:
C'est ce qui me vient a priori, sans avoir vraiment pris le temps de creuser la question.

David Corneille
France
Native speaker of: French
PRO pts in category: 4

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
modification du parcellaire cadastral


Explanation:
Une expression trouvée en creusant un petit peu plus...


    Reference: http://bofip.impots.gouv.fr/bofip/9108-PGP
David Corneille
France
Native speaker of: French
PRO pts in category: 4
Grading comment
Merci beaucoup!
Notes to answerer
Asker: Merci David, j'ai finalement utilisé cette terminologie. Il y avait également le terme "mutation des parcelles" mais il m'a semblé moins approprié. Le terme "wydzielenie" en polonais est bien particulier, il faut l'admettre. Bonne journée!