podlokietnik

German translation: Armlehne

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:podłokietnik
German translation:Armlehne
Entered by: Iwona Domanska

11:18 Apr 22, 2005
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Polish term or phrase: podlokietnik
znalazlam Ellenbogenlehne, w samochodzie, czyli oparcie wyprofilowane na lokiec, czy tak moze byc?
Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Armlehne
Explanation:
70.300 trafieñ w niemieckim guglu w po³¹czeniu z Auto
a poza tym s³ownik WNT

http://www.google.de/search?hl=de&q=Armlehne Auto&meta=cr=co...
Selected response from:

Iwona Domanska
Poland
Grading comment
Dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Armlehne
SATRO
4 +1Armlehne
Iwona Domanska
4Armstütze
Aleksandra Kwasnik


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Armlehne


Explanation:
Na 1000000% :)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iwona Domanska: qrcze, wolniejsza byłam, buuu//a mnie wykończyła długa (ale zakończona sukcesem) walka z błędem w Tradosie i dlatego refleks osłabł...
0 min
  -> Hehehehe... A ja właśnie siedzę nad szkoleniem produktowym z firmy motoryzacyjnej :-P // To TRADOS robi błędy?? Wszyscy uważają ten soft za BOGA, a mi się aż tak bardzo nie podoba...

agree  Radson: a Ellenbogenlehne to chyba tylko w krolewskiej karecie :o))
10 mins
  -> Dokładnie tak :) I jeszcze MUSI być wyściełane atłasem zapewne :)

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Armlehne


Explanation:
70.300 trafieñ w niemieckim guglu w po³¹czeniu z Auto
a poza tym s³ownik WNT

http://www.google.de/search?hl=de&q=Armlehne Auto&meta=cr=co...

Iwona Domanska
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzieki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radson: sischer, sischer :o)
10 mins

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Armstütze


Explanation:
tez :)


    Reference: http://www.vwcorrado.de/t302_corrado_armlehne.html
    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&q=Armst%C3%BCtze&meta=
Aleksandra Kwasnik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  SATRO: Nie wiem jaki to VW, pewnie podróba :) W oficjalnym nazewnictwie VW nie spotkałem się z takim określeniem :(
51 mins
  -> Niech Ci bedzie, w takim razie w podróbach ta czesc nazywa sie "Armstütze" ;)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search