KudoZ home » Polish to German » Bus/Financial

biuro prasowe resortu skarbu potwierdzilo

German translation: das Pressebüro des Schatzministeriums hat bestätigt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:biuro prasowe resortu skarbu potwierdzilo
German translation:das Pressebüro des Schatzministeriums hat bestätigt
Entered by: dudzik

20:34 Nov 12, 2003
Polish to German translations [PRO]
Bus/Financial
Polish term or phrase: biuro prasowe resortu skarbu potwierdzilo
biuro prasowe resortu skarbu potwierdzilo
dudzik
das Pressebüro des Schatzministeriums/Fiskusministeriums hat bestätigt...
Explanation:
www.brh-gov-pl.or.at/ambasada/be2699.htm

www.spk-koop.de/news_einzeln.html
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
Dziêkujê wszystkim!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5das Pressebüro des Schatzministeriums/Fiskusministeriums hat bestätigt...
Anna Bittner
5Ministerium für das Staatsvermögen
Alina Brockelt
4 +1das Pressebüro des Fiskusressorts hat bestätigt
Jerzy Czopik


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
das Pressebüro des Fiskusressorts hat bestätigt


Explanation:
:-)

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 3623

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: sorry, szybciej napisałem, niz pomyślałem. Ale fiskus u nas (i chyba nie tylko) kojarzy się przede wszystkim z MF, więc popieram drugą wersję.
37 mins

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
das Pressebüro des Schatzministeriums/Fiskusministeriums hat bestätigt...


Explanation:
www.brh-gov-pl.or.at/ambasada/be2699.htm

www.spk-koop.de/news_einzeln.html

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1101
Grading comment
Dziêkujê wszystkim!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: W RFN bardziej znane jest "Schatzministerium" albo "Ministerium des Staatsschatzes" - jesli mozna w ogole mowic o znaniu tu tej szanownej instytucji...
22 mins
  -> ja właściwie w pracy używam tylko Schatzministerium ale skoro google daje 2 możliwości to podałam obie:)

agree  Andrzej Lejman: zdecydowanie popieram Schatz, bo Fiskus budzi odruchowo inne skojarzenia, jak i u mnie przed chwilą
37 mins

agree  Zbigniew Balawender: Schatzministerium
1 hr

agree  Stefan Simko
10 hrs

agree  henryk: bitte nur "Schatz", denn es ist nicht das Finanzamt, daher auf keinen Fall "Fiskus"
11 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Ministerium für das Staatsvermögen


Explanation:
Ja tak to tlumacze.
"Schatzministerium" wydaje mi sie zbyt potoczne.
P. linki (drugi podaje tez inne tlumaczenia urzedow"

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-13 09:05:29 (GMT)
--------------------------------------------------

a w calosci oczywiscie:
\"Das Pressebüro des Ministeriums für das Staatsvermögen\"


    Reference: http://www.ewis.de/c-173plwinvest.html
    Reference: http://www.ewis.de/l-plthminist.html
Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 754