KudoZ home » Polish to German » Business/Commerce (general)

artykuły użytku domowego i osobistego

German translation: Großhandel mit sonstigen Gebrauchs- und Verbrauchsgütern


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:artykuły użytku domowego i osobistego
German translation:Großhandel mit sonstigen Gebrauchs- und Verbrauchsgütern
Entered by: jniewinska

20:35 Apr 28, 2008
Polish to German translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Polish term or phrase: artykuły użytku domowego i osobistego
KRS, Przedmiot działalności spółki: 51, 47, Z, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego i osobistego, prowadzenie działalności handlowej w kraju takimi towarami
jniewinska
Großhandel mit sonstigen Gebrauchs- und Verbrauchsgütern
Explanation:
Wg klasyfikacji NACE 51.47
Selected response from:

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Großhandel mit sonstigen Gebrauchs- und Verbrauchsgütern
Jarek Kołodziejczyk
3Artikel für den Heimgebrauch und den persönlichen Bedarf
Christine Zornow


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Artikel für den Heimgebrauch und den persönlichen Bedarf


Explanation:
j.w.

Christine Zornow
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Großhandel mit sonstigen Gebrauchs- und Verbrauchsgütern


Explanation:
Wg klasyfikacji NACE 51.47

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Fiolka
2 hrs

agree  André Lindemann
1 day8 hrs

agree  quaderno
1 day18 hrs