KudoZ home » Polish to German » Construction / Civil Engineering

wykonanie natynkowe RAL 2011

German translation: Aufputzausführung RAL 2011


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wykonanie natynkowe RAL 2011
German translation:Aufputzausführung RAL 2011
Entered by: Dariusz Rabus

22:12 Feb 25, 2012
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / remont dachu hali - ofert
Polish term or phrase: wykonanie natynkowe RAL 2011
Oferta na remont dachu hali (na duże pojazdy).
4. Montaż przekrycia
4.3. Montaż paroizolacji z folii PE o gr. 0,2 mm.
4.4. Montaż rozpływów ze styropianu EPS 100.
4.5. Montaż izolacji termicznej z wełny mineralnej gr. 200 mm
4.8. Montaż łączników do mocowania papy podkładowej z podłożem z betonu.
4.9. Montaż łączników do mocowania papy podkładowej z podłożem z blachy.
4.11. Montaż papy modyfikowanej SBS podkładowej mocowanej mechanicznie.
4.12. Montaż papy termozgrzewalnej modyfikowanej SBS nawierzchniowej.
4.13. Montaż wyklejek pionowych z papy termozgrzewalnej modyfikowanej SBS.

5. Pasma świetlne
5.4. Stacja wyzwolenia ręcznego NAS-P150G do wyzwolenia za pomocą sprężonego CO2, wykonanie natynkowe RAL 2011 orange.
KAMiLLE
Poland
Aufputzausführung RAL 2011
Explanation:
Po prostu tak jw, albo pisane jako Aufputz-Ausführung.
Selected response from:

Dariusz Rabus
Poland
Grading comment
Bardzo dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Aufputzausführung RAL 2011
Dariusz Rabus
3Aufputzmontage RAL 2011IRA100


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Aufputzmontage RAL 2011


Explanation:
RAL 2011 - numer koloru z palety RAL

IRA100
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 42

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Aufputzausführung RAL 2011


Explanation:
Po prostu tak jw, albo pisane jako Aufputz-Ausführung.

Dariusz Rabus
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 108
Grading comment
Bardzo dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  skowronek
23 hrs

agree  Tamod
1 day5 hrs