KudoZ home » Polish to German » Economics

produkcja niespożywcza

German translation: Nichtnahrungsmittel-Produktion


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:produkcja niespożywcza
German translation: Nichtnahrungsmittel-Produktion
Entered by: rjz

11:51 Oct 26, 2006
Polish to German translations [PRO]
Marketing - Economics
Polish term or phrase: produkcja niespożywcza
Pośrednio, wejście w życie rozporządzenia wpłynie również na aktywizację zawodową terenów wiejskich zajmujących się produkcją surowców do wytwarzania biokomponentów, prowadząc do rozwoju rynku produkcji niespożywczej.
Aleksandra Kwasnik
Germany
Nichtnahrungsmittel-Produktion
Explanation:
to chodzi zapewne o takie użycie: "Landwirtschaftliche Produktion für Nichtnahrungsmittel-Zwecke"

Nichtnahrungsmittelsektor (oder Nichtfuttermittelsektor)

~ ja bym tu nie używał produkcji - tylko Nichtnahrungsmittel-Markt
Selected response from:

rjz
Grading comment
Bardzo dziekuje za wszystkie odpowiedzi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Sortimente aus dem Non-Food Bereich
klick
4też nie mam pomysłu, ale można odwrócić
Andrzej Lejman
3Nichtnahrungsmittel-Produktionrjz


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
też nie mam pomysłu, ale można odwrócić


Explanation:
...zur Entwicklung anderer Märkte, als nur der Lebensmittelmarkt.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Nichtnahrungsmittel-Produktion


Explanation:
to chodzi zapewne o takie użycie: "Landwirtschaftliche Produktion für Nichtnahrungsmittel-Zwecke"

Nichtnahrungsmittelsektor (oder Nichtfuttermittelsektor)

~ ja bym tu nie używał produkcji - tylko Nichtnahrungsmittel-Markt

rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16
Grading comment
Bardzo dziekuje za wszystkie odpowiedzi!

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Sortimente aus dem Non-Food Bereich


Explanation:
u nas w hipermarketach podają N-F na fakturach

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  aerduch
1 hr