KudoZ home » Polish to German » Education / Pedagogy

Osoba kształcąca sie na studiach

German translation: eine Person, die ein akademisches Studium betreibt


19:44 Dec 27, 2005
Polish to German translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
Polish term or phrase: Osoba kształcąca sie na studiach
.
pit
German translation:eine Person, die ein akademisches Studium betreibt
Explanation:
oder
eine Person, die ein akademisches Studium durchläuft (evtl. absolviert - zalezy od kontekstu, chociaz to raczej o osobach konczacych lub ktore ukonczyly studia)
Selected response from:

Joannex
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4der/die Studierenderjz
3eine Person, die ein akademisches Studium betreibtJoannex


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Osoba kszta³c¹ca sie na studiach
eine Person, die ein akademisches Studium betreibt


Explanation:
oder
eine Person, die ein akademisches Studium durchläuft (evtl. absolviert - zalezy od kontekstu, chociaz to raczej o osobach konczacych lub ktore ukonczyly studia)

Joannex
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Osoba kszta³c±ca sie na studiach
der/die Studierende


Explanation:
chyba, ¿e kontekst mówi co innego

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 45

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joannex: no i mozna calkiem prosto
4 mins
  -> tak, tak.... rutyna w studiowaniu :-) thx

agree  Alicja Butkiewicz-Hübscher: nawet dla wykladowcy studia sa ksztalcace:)
1 hr
  -> :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

agree  klick: zdecydowanie tak
1 day10 hrs

agree  cynkol: a może jeszcze pro¶ciej "der Student/ die Studentin"? ;-)
2 days5 hrs
  -> nie - bo s± jeszcze: student, wolny słuchacz i słuchacz studiów doktoranckich; die Studierenden jest nowym rozwi±zaniem w DE gwaratuj±cym neutralno¶ć "gender" - szczególnie dobre rozwi±zanie przy liczbie mnogiej;