KudoZ home » Polish to German » Education / Pedagogy

twórcza akrtywność muzyczna

German translation: kreativ-musikalische Aktivität


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:twórcza aktywność muzyczna
German translation:kreativ-musikalische Aktivität
Entered by: nikodem

12:11 Dec 14, 2010
Polish to German translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
Polish term or phrase: twórcza akrtywność muzyczna
temat pracy (studia pedagog.): Rozwijanie twórczej aktywności muz. uczniów kl. 2 szk. podst. w procesie edukacji zintegrowanej
klick
Poland
kreativ-musikalische Aktivität
Explanation:
Patrz np. ponizsze linki. Moim zdaniem "kreativ" bardziej pasuje do uczniow szkoly podstawowej niz "schöpferisch".
Selected response from:

nikodem
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kreativ-musikalische Aktivität
nikodem
4schöpferisch musikalische Aktivität
Dariusz Rabus


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
schöpferisch musikalische Aktivität


Explanation:
IMHO so.

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2010-12-14 15:25:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.de/#hl=pl&q="schöpferisches musikalisches"...

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2010-12-14 15:40:06 GMT)
--------------------------------------------------

Ops! Zjadłem literkę - powinno być "schöpferischE musikalische Aktivität"


    Reference: http://www.google.pl/#hl=pl&expIds=17259&xhr=t&q=%22sch%C3%B...
Dariusz Rabus
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kreativ-musikalische Aktivität


Explanation:
Patrz np. ponizsze linki. Moim zdaniem "kreativ" bardziej pasuje do uczniow szkoly podstawowej niz "schöpferisch".


    Reference: http://www.fruehgeborene.de/index.php?option=com_content&vie...
    Reference: http://piz.nmz.de/aeb/index.php?option=com_content&task=view...
nikodem
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 42
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Kissik: Noch besser kreative musikalische Aktivität
17 hrs
  -> dziekuje