KudoZ home » Polish to German » Education / Pedagogy

zajęcia psycho-edukacyjne

German translation: Verhaltensschulung/Verhaltenstraining


07:59 Feb 13, 2012
Polish to German translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
Polish term or phrase: zajęcia psycho-edukacyjne
wykaz przedmiotów na kursie dla kelnerów
1 zajęcia psycho-edukacyjne
Tradeusz
German translation:Verhaltensschulung/Verhaltenstraining
Explanation:
Moim zdaniem, cos podobnego do opisu w linku ponizej (radzenie sobie ze stresem, wlasciwe postepowanie z klientami itp.)
Selected response from:

nikodem
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Verhaltensschulung/Verhaltenstraining
nikodem
2Psychoedukative Lehrveranstaltungen
JudithScheiding


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Psychoedukative Lehrveranstaltungen


Explanation:
Erklärung siehe Wikipedia-Link.




    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Psychoedukation
JudithScheiding
Works in field
Native speaker of: German

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  nikodem: Um Gottes Willen, einem schizophrenen Kellner möchte ich nicht begegnen (s. Link oben) :-). Im Ernst: wohl nicht im Kontext der Schulung für Kellner
9 mins
  -> Ja, es geht wohl eher in Richtung Stressmanagement und Sozialkompetenz.

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Verhaltensschulung/Verhaltenstraining


Explanation:
Moim zdaniem, cos podobnego do opisu w linku ponizej (radzenie sobie ze stresem, wlasciwe postepowanie z klientami itp.)


    Reference: http://bezrobocie.org.pl/wiadomosc/693938.html
nikodem
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 42