nietrzymanie wymiarów

German translation: fehlende Maßhaltigkeit

Polish term or phrase:nietrzymanie wymiarów
German translation:fehlende Maßhaltigkeit
Entered by: Arkadiusz Kozłowski

14:00 Apr 27, 2018
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Maszyny do produkcji szyb zespolonych
Polish term or phrase: nietrzymanie wymiarów
Dzień dobry,

mam prośbę o pomoc w przetłumaczeniu zwrotu "nietrzymanie wymiarów".

Po zgłoszeniu faktu nietrzymania wymiarów przez stół Jumbo serwis XYZ po pierwszej wizycie stwierdził, że przyczyną takiego stanu rzeczy są następujące części, które trzeba wymienić.
Turn social sharing on.
Like 5
Anna Mika
Poland
fehlende Maßhaltigkeit
Explanation:
Takie jest moje pierwsze skojarzenie. :)
Selected response from:

Arkadiusz Kozłowski
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2fehlende Maßhaltigkeit
Arkadiusz Kozłowski
3dimensionale Inkontinuität
Piotr Hasny


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
fehlende Maßhaltigkeit


Explanation:
Takie jest moje pierwsze skojarzenie. :)

Arkadiusz Kozłowski
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eigenplane
10 mins

agree  Crannmer
2 hrs
  -> Jestem podbudowany ;)

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dimensionale Inkontinuität


Explanation:
jak wyżej

Piotr Hasny
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: Dziękuję