KudoZ home » Polish to German » Engineering (general)

poliamid 6.6 stabilizowany klimatycznie

German translation: witterungsstabilisiert


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:stabilizowany klimatycznie
German translation:witterungsstabilisiert
Entered by: Haldir

14:13 Mar 30, 2004
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Polish term or phrase: poliamid 6.6 stabilizowany klimatycznie
takie tworzywo sztuczne. O co chodzi z tym stabilizowaniem klimatycznym - nie wiem...
Haldir
witterungsstabilisiert
Explanation:
Chyba bingo... Popatrz w linkach:

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 56 mins (2004-03-30 22:10:53 GMT)
--------------------------------------------------

Wstukaj zreszt¹ na googlu witterungsstabilisiert i Polyamid dostaniesz kilka linków - kilka pdf-ów z opisem tworzyw stabilizowanych w ten sposób...

Dziêki Leffie :)
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pomoc dla ewentualnych odpowiadaczy
leff
4witterungsstabilisiert
SATRO
1propozycjaIwona Domanska


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
propozycja


Explanation:
A mo¿e UV-stabilisiert? Wprawdzie to baaardzo du¿y skrót myœlowy...



    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_qdr=a...
Iwona Domanska
Poland
Native speaker of: Polish

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
pomoc dla ewentualnych odpowiadaczy


Explanation:
Nie wiem jak to bêdzie po niemiecku. Ale stabilizowany klimatycznie, to skrót myœlowy oznaczaj¹cy stabilizowanie pod k¹tem zwiêkszenia odpornoœci na starzenie klimatyczne. To nie jest tylko kwestia odpornoœci na UV, ale tak¿e na zmienn¹ temperaturê, zmienn¹ wilgotnoœæ, sp³ukiwanie wod¹ itp.

leff
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
witterungsstabilisiert


Explanation:
Chyba bingo... Popatrz w linkach:

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 56 mins (2004-03-30 22:10:53 GMT)
--------------------------------------------------

Wstukaj zreszt¹ na googlu witterungsstabilisiert i Polyamid dostaniesz kilka linków - kilka pdf-ów z opisem tworzyw stabilizowanych w ten sposób...

Dziêki Leffie :)



    Reference: http://www.triflex.de/sites/flachd.html
    Reference: http://www.am-hallenbau.de/Produkte/Dacheindeckung/warmdach....
SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 128