KudoZ home » Polish to German » Engineering (general)

zacisk osłony uszczelniacza

German translation: Abdichtungsschutzklemme


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:zacisk osłony uszczelniacza
German translation:Abdichtungsschutzklemme
Entered by: Haldir

13:37 Apr 7, 2004
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Polish term or phrase: zacisk osłony uszczelniacza
chodzi o jakąś "...schelle". Zacisk wystepujacy w samochodzie osobowym.
Haldir
Abdichtungsschutzklemme ??
Explanation:
Klemme des Dichtungsschilds...
Abdichtunghaubenklemme...
i tak mo¿na bez kontekstu zgadywaæ dalej...
Selected response from:

Dariusz Kozłowski
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3die Klemmschellebejbe
2Abdichtungsschutzklemme ??
Dariusz Kozłowski


Discussion entries: 3





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zacisk os³ony uszczelniacza
Abdichtungsschutzklemme ??


Explanation:
Klemme des Dichtungsschilds...
Abdichtunghaubenklemme...
i tak mo¿na bez kontekstu zgadywaæ dalej...

Dariusz Kozłowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

1 day21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zacisk os³ony uszczelniacza
die Klemmschelle


Explanation:
Klemmschellen maj¹ ró¿ne zastosowanie, w tym wypadku by³oby to Klemmschelle zur Befestigung von ...


    Reference: http://www.b-dhilden.com/Seiten/Produktseiten/Klemmschellen....
bejbe