mapa wysokościowa terenu

German translation: Höhenkarte

14:45 Apr 4, 2005
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology
Polish term or phrase: mapa wysokościowa terenu
Dane konieczne do zastosowania modelu MONERIS:
 mapa wysokościowa terenu;
 granice zlewni;
 dane dot. wielkości opadów;
 mapa użytkowania terenu;
 mapa gleb;
 mapa granic administracyjnych (poziom gminy);
 statystyczne bazy danych (nawożenie mineralne, pogłowie bydła, plonowanie);
 dane dot. powierzchni drenowanych na obszarach rolniczych;
 dane dot. ludności (liczba, gęstość zaludnienia);
 dane dot. oczyszczalni ścieków i systemów kanalizacyjnych;
 dane monitoringowe jakości i ilości wód powierzchniowych.
Agatta
German translation:Höhenkarte
Explanation:
Aber soviel Kontext ist nicht nötig, der verwirrt nur! :)
Selected response from:

Angela Nowicki
Grading comment
Dziêkujê
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Höhenkarte
Angela Nowicki
3 +1Höhenkarte (eines Gebietes)
Anna Bittner


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
mapa wysokoœciowa terenu
Höhenkarte (eines Gebietes)


Explanation:
den Entstehungsprozess einer geographischen Höhenkarte mit dem ... Karte am
Beispiel der Erstellung einer Höhenkarte eines kleinen Hügels kennen; ...
didaktik.phy.uni-bayreuth.de/ za_src/Stopfer/blatt8/unterrichtblatt8.html

Eine Höhenkarte, hier von Bayern, kann aus Radardaten errechnet werden. ...
Diese Höhenkarte von Deutschland entstand als Vorstudie zur SRTM-Mission im ...
satgeo.zum.de/satgeo/beispiele/assoziation/karten.htm

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 96

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angela Nowicki
1 min

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
mapa wysokoœciowa terenu
Höhenkarte


Explanation:
Aber soviel Kontext ist nicht nötig, der verwirrt nur! :)


    Reference: http://www.ivd-dresden.de/04/
Angela Nowicki
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziêkujê




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search