KudoZ home » Polish to German » Finance (general)

koszty rodzajowe

German translation: Kostenarten


12:26 Jul 22, 2005
Polish to German translations [PRO]
Medical - Finance (general)
Polish term or phrase: koszty rodzajowe
pozycja w rachunku efektywności
Filipkowski_R.
German translation:Kostenarten
Explanation:
http://www.google.de/search?hl=de&q=Kostenarten&btnG=Suche&m...

zdaje sie, ze o to chodzi, cos ostatnio takiego tlumaczylam...
Selected response from:

Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Grading comment
Dziêkujê bardzo :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Kostenarten
Alicja Butkiewicz-Hübscher
4 +1Kosten nach KostenartenAga Blazek
4Kosten nach Art
dudzik


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Kostenarten


Explanation:
http://www.google.de/search?hl=de&q=Kostenarten&btnG=Suche&m...

zdaje sie, ze o to chodzi, cos ostatnio takiego tlumaczylam...

Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 33
Grading comment
Dziêkujê bardzo :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: ano, i to było nie tak dawno: np. KudoZ 73544 i 969361
26 mins

agree  james18: dokładnie, już o to pytałerm a Jurek odpowiadał
47 mins

agree  Magdalena Nucia
1 hr

49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kosten nach Art


Explanation:
Kosten nach Art

dudzik
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Kosten nach Kostenarten


Explanation:
rozwiazanie dosc obrazowe i zrozumiale

Aga Blazek
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rjz
3 hrs