KudoZ home » Polish to German » Government / Politics

odznaka resortowa

German translation: ein Ehrenzeichen des Ministeriums


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:odznaka resortowa
German translation:ein Ehrenzeichen des Ministeriums
Entered by: Christine Zornow

14:08 Dec 7, 2010
Polish to German translations [PRO]
Social Sciences - Government / Politics / Orden, Auszeichnungen
Polish term or phrase: odznaka resortowa
To jeden z punktów programu uroczystości, na którą zaprosiły PKP: wręczenie orderów i odznaczeń państwowych oraz odznak resortowych
Christine Zornow
ein Ehrenzeichen des Ministeriums
Explanation:
propozycja
Selected response from:

Dariusz Rabus
Poland
Grading comment
Dzięki. Ta propozycja podoba mi się najbardziej. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Ministeriumsabzeichen
Maciej Andrzejczak
3ein Ehrenzeichen des Ministeriums
Dariusz Rabus


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Ministeriumsabzeichen


Explanation:
ostrożna propozycja

resort rozumiem tutaj jako ministerstwo..

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Dziękuję, chociaż to niestety jakoś dziwnie brzmi. Znalazłam też tłumaczenie Ministerialauszeichnung, ale tylko jeden raz.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  nikodem: Dziwnie brzmi, bo w Niemczech nie ma zwyczaju nadawania takich odznak. No chyba ze w tych innych Niemczech. Googlowanie doprowadzilo mnie do licznych stron na temat "Abzeichen des Ministeriums für Staatssicherheit". Tym niemniej tlumaczenie jest OK
4 hrs

agree  André Lindemann
5 days

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ein Ehrenzeichen des Ministeriums


Explanation:
propozycja

Dariusz Rabus
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzięki. Ta propozycja podoba mi się najbardziej. :)
Notes to answerer
Asker: dziękuję bardzo