KudoZ home » Polish to German » Idioms / Maxims / Sayings

od ręki

German translation: auf der Stelle


21:22 Dec 17, 2010
Polish to German translations [PRO]
Idioms / Maxims / Sayings
Polish term or phrase: od ręki
Dostać coś bez problemu, bez wysiłku, bez trudności.

Konkretnie chodzi mi, że dostałem "od ręki" kredyt.
Przyszedłem i bez czekania, bez większych formalności go dostałem.
Andrzej Golda
Poland
German translation:auf der Stelle
Explanation:
propozycja

etw. auf der Stelle erhalten, erledigen usw.
Selected response from:

Mirosław Wagner
Poland
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3auf der Stelle
Mirosław Wagner
4 +3ohne Weiteres
nikodem


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
ohne Weiteres


Explanation:
Jedna z mozliwosci.
Przyklad uzycia:
"Im Konsulat habe ich das amerikanische Visum ohne Weiteres
bekommen"


nikodem
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Rabus
47 mins
  -> dziekuje

agree  Sonja Stankowski
10 hrs
  -> dziekuje

agree  Eigenplane
16 hrs
  -> dziekuje

neutral  Jerzy Czopik: ohne Weiteres kann aber auch in einer Woche sein, das ist nicht genau das, was hier gesucht wird
16 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
auf der Stelle


Explanation:
propozycja

etw. auf der Stelle erhalten, erledigen usw.

Mirosław Wagner
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Rabus
45 mins
  -> dziękuję

agree  nikodem: dziekuje
10 hrs
  -> również dziękuję ;)

agree  Jerzy Czopik: oder halt sofort
16 hrs
  -> danke