KudoZ home » Polish to German » IT (Information Technology)

wodotryski

German translation: Speicherfresser

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wodotryski
German translation:Speicherfresser
Entered by: Wolfgang Jörissen

09:35 Oct 22, 2004
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
Polish term or phrase: wodotryski
dodatkowe efekty na pulpicie komputera - cieszące oko, ale obciążające system - zegary, kalendarze, animowane ikony itd.

fragment tekstu:
"Oczywiście, niektóre z "wodotrysków", jak określa je wielu użytkowników, mocno obciążają system, ale jeśli posiadamy wystarczająco silny sprzęt, to czemu nie mielibyśmy cieszyć się różnymi dodatkami upiększającymi nasze środowisko pracy?"

jakiś ładny odpowiednik na takie "zbytki"...? :-(
A_Lex
Poland
Speicherfresser
Explanation:
pierwsza rzecz, ktora mi padnie do glowy
albo po prostu Schnickschnack
Selected response from:

Wolfgang Jörissen
Belize
Grading comment
Vielen Dank!! :-)
(tak¿e za sugestiê Andrzeja)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Desktopspielereien
Radson
3 +1Speicherfresser
Wolfgang Jörissen


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Desktopspielereien


Explanation:
spontanicznie cos takiego mi wpada.
rzuc okiem na wyszukane strony w guglu


    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&ie=ISO-8859-1&q=desktopspi...
Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 33

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wolfgang Jörissen: no wlasnie...
5 mins

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Speicherfresser


Explanation:
pierwsza rzecz, ktora mi padnie do glowy
albo po prostu Schnickschnack

Wolfgang Jörissen
Belize
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8
Grading comment
Vielen Dank!! :-)
(tak¿e za sugestiê Andrzeja)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: oba dobre, a ja bym nawet napisał tak: Schnickschnack-Speicherfresser
8 mins