KudoZ home » Polish to German » Law: Patents, Trademarks, Copyright

prawa zależne

German translation: verwandte Schutzrechte


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:prawa zależne
German translation:verwandte Schutzrechte
Entered by: Andrzej Mierzejewski

09:34 Apr 25, 2008
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - Law: Patents, Trademarks, Copyright
Polish term or phrase: prawa zależne
Umowa między firmą architektoniczną (zleceniodawca) a firmą budowlaną (podwykonawca):

Podwykonawca zapewnia, iż będzie jedynym uprawnionym z tytułu autorskich praw majątkowych oraz praw zależnych do Dokumentacji Projektowej oraz że prawa te nie będą obciążone jakimikolwiek prawami osób trzecich. Podwykonawca zobowiązuje się, że w przypadku, gdyby jakiekolwiek prawa autorskie lub prawa zależne do Dokumentacji Projektowej przysługiwały osobom trzecim, Podwykonawca spowoduje, żeby takie osoby trzecie niezwłocznie przeniosły przysługujące im prawa ...itd.
Andrzej Mierzejewski
Poland
verwandte Schutzrechte
Explanation:
http://www.google.pl/search?hl=pl&rls=com.microsoft:*&q="Ver...
Selected response from:

Joanna Łuczka
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1verwandte SchutzrechteJoanna Łuczka
4LeistungsschutzrechtePatrycja Willam


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Leistungsschutzrechte


Explanation:
Urheber- und Leistungsschutzrechte - prawa autorskie i pokrewne (zależne)

Patrycja Willam
Native speaker of: Native in PolishPolish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
verwandte Schutzrechte


Explanation:
http://www.google.pl/search?hl=pl&rls=com.microsoft:*&q="Ver...

Joanna Łuczka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Arkadiusz Witek
1370 days