badania techniczne i dozorowe sprzętu.

German translation: technische und überwachungstechnische Prüfungen der Ausrüstung

Polish term or phrase:badania techniczne i dozorowe sprzętu.
German translation:technische und überwachungstechnische Prüfungen der Ausrüstung
Entered by: Piotr Hasny

13:14 Apr 21, 2018
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / badanie dozorowe sprzętu
Polish term or phrase: badania techniczne i dozorowe sprzętu.
To z umowy o zakresie obowiązków Pana XY

Pan XY przeprowadza konserwację, zleca naprawy oraz dba o aktualne badania techniczne i dozorowe sprzętu.

(niestety więcej kontekstu nie ma)
remir
technische und überwachungstechnische Prüfungen der Ausrüstung
Explanation:
lub ewentualnie:
sicherheitstechnische Überwachung, technische Prüfung
https://www.geologie-service.de/hydrogeologie.html

--------------------------------------------------
Note added at 5 Tage (2018-04-27 11:18:56 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dzięki
Selected response from:

Piotr Hasny
Poland
Grading comment
wybrałem Twoją odpowiedź i bardzo dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4technische Inspektion und Aufsicht der Ausrüstung
Robert Hallmann
3technische und überwachungstechnische Prüfungen der Ausrüstung
Piotr Hasny


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
technische Inspektion und Aufsicht der Ausrüstung


Explanation:
Moja propozycja, myślę że wyrażenie "Inspektion" odpowiada naszym badaniom technicznym (Man bringt ein Auro zur Inspektion). Badania dozorowe są natomiast ściśle związane z naszym UDT (auf Deutsch technische Aufsichtsbehörde).

Robert Hallmann
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman

58 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
technische und überwachungstechnische Prüfungen der Ausrüstung


Explanation:
lub ewentualnie:
sicherheitstechnische Überwachung, technische Prüfung
https://www.geologie-service.de/hydrogeologie.html

--------------------------------------------------
Note added at 5 Tage (2018-04-27 11:18:56 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dzięki

Piotr Hasny
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11
Grading comment
wybrałem Twoją odpowiedź i bardzo dziękuję