KudoZ home » Polish to German » Law (general)

dokumenty ewidencjyjne

German translation: Nachweisbelege - Evidenzunterlagen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:dokumenty ewidencjyjne
German translation:Nachweisbelege - Evidenzunterlagen
Entered by: Tradeusz

20:17 Mar 28, 2004
Polish to German translations [PRO]
Law (general)
Polish term or phrase: dokumenty ewidencjyjne
Zaświadczenie wydane przez Wojskową Komendę Uzupełnień

na podstawie § xxx kodeksu postępowania administracyjnego oraz dokumentów ewidencyjnych stwierdza się, że.....
Tradeusz
Nachweisbelege
Explanation:
dla mnie "ewidencja" to przede wszystkim Nachweis i Erfassung, potem dopiero Verzeichnis....

Selected response from:

Zbigniew Balawender
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4NachweisbelegeZbigniew Balawender
4Evidenzunterlagen
Jerzy Czopik


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Evidenzunterlagen


Explanation:
Jako jedna z kilku (na pewno) mo¿liwoœci

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 389

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nachweisbelege


Explanation:
dla mnie "ewidencja" to przede wszystkim Nachweis i Erfassung, potem dopiero Verzeichnis....



Zbigniew Balawender
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12