nakładki policzkowe

German translation: Wangenauflagen

Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing / budowa schodów dewnianych
Polish term or phrase: nakładki policzkowe
Z umowy na świadczenie usług:

W przypadku gdy przedmiotem umowy jest obłożenie schodów betonowych i montaż balustrady na tychże scho­dach firma wykonawcy zastrzega sobie możliwość montażu dwu-etapowego, co oznacza, że w pierwszym etapie są montowa­ne stopnie, podstopnie, cokoły i nakładki policzkowe, zaś w drugim etapie odbywa się montaż balustrad.
remir
German translation:Wangenauflagen
Explanation:
J.w.
Selected response from:

Kapilek
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Wangenverkleidung
Dariusz Prochotta
3Wangenauflagen
Kapilek


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Wangenauflagen


Explanation:
J.w.

Kapilek
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki
Notes to answerer
Asker: miałem okazję spytać fachowców. Oni mówią po prostu Wangen


13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Wangenverkleidung


Explanation:
Wydaje mi się, że właśnie o to tutaj chodzi. Są to bowiem obłożone schody betonowe, a nie drewniane.


    https://www.hk-treppenrenovierung.de/artikel/die-verkleidung-der-treppenwange-bei-einer-treppenrenovierung
    Reference: http://www.treppenstufen-shop.de/verbundplatte-wangenverklei...
Dariusz Prochotta
Germany
Native speaker of: Polish
The asker has declined this answer