KudoZ home » Polish to German » Mechanics / Mech Engineering

podejście podtynkowe pojedyncze z uszami

German translation: Armatur unter Verputz


15:27 Dec 16, 2005
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / technika sanitarna
Polish term or phrase: podejście podtynkowe pojedyncze z uszami
Podejście podtynkowe pojedyncze z uszami, gwint wewnętrzny calowy DN 15 (chodzi tu o zestawy przyłączające przewody z odbiornikami lub źródłami ciepła).
schris
German translation:Armatur unter Verputz
Explanation:
moze tak jakos
Selected response from:

klick
Poland
Grading comment
Dziêkujê za propozycjê, sam wymyœli³em podobnie tzn. Leitungsanschluß zur Unterputz-Montage, a jeœli chodzi o te uszy, to ktoœ podpowiedzia³ mi ¿e mo¿e s¹ to takie kolanka miedziane (lub pp) z gwintem i ze stopk¹ do mocowania do œciany. Stopka zabezpiecza przed wyrwaniem kszta³tki ze sciany (tworki pod ko³ki rozporowe), w zasadzie stosuje siê je jedynie w instalacjach wodociagowych do podejsæ pod przybory.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Unterputzanschluß, einfach, mit Laschen
Jacek Zukowski
2Armatur unter Verputz
klick


Discussion entries: 4





  

Answers


7 days   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
podejœcie podtynkowe pojedyncze z uszami
Armatur unter Verputz


Explanation:
moze tak jakos

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziêkujê za propozycjê, sam wymyœli³em podobnie tzn. Leitungsanschluß zur Unterputz-Montage, a jeœli chodzi o te uszy, to ktoœ podpowiedzia³ mi ¿e mo¿e s¹ to takie kolanka miedziane (lub pp) z gwintem i ze stopk¹ do mocowania do œciany. Stopka zabezpiecza przed wyrwaniem kszta³tki ze sciany (tworki pod ko³ki rozporowe), w zasadzie stosuje siê je jedynie w instalacjach wodociagowych do podejsæ pod przybory.

12 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podejœcie podtynkowe pojedyncze z uszami
Unterputzanschluß, einfach, mit Laschen


Explanation:
Te Laschen/uszy to tak na czuja, nie wiedz¹c jaka jest rola tych uszek lub nie widz¹æ jak dok³adnie wygl¹daj¹, trudno to nazwaæ; natomiast co do Unterputzanschluss do na 99% OK

Jacek Zukowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish