KudoZ home » Polish to German » Medical: Health Care

radonowe szczawy żelaziste

German translation: Radonhaltige Eisensäuerlinge


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:radonowe szczawy żelaziste
German translation:Radonhaltige Eisensäuerlinge
Entered by: Agnieszka Andrzejczak

09:13 Sep 18, 2007
Polish to German translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
Polish term or phrase: radonowe szczawy żelaziste
charakterystyka wód mineralnych występujących w Świeradowie Zdroju
Agnieszka Andrzejczak
Radonhaltige Eisen-Säuerlinge
Explanation:
Coś w tym stylu
Selected response from:

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Grading comment
dzięki piękne, jednak zdecydowałam się na ten wariant, ze względu na częstotliwość drugiego członu w Googlu
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4eisenhaltige Radon-Säuerlinge
Angela Nowicki
3Radonhaltige Eisen-Säuerlinge
Jarek Kołodziejczyk


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Radonhaltige Eisen-Säuerlinge


Explanation:
Coś w tym stylu

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
dzięki piękne, jednak zdecydowałam się na ten wariant, ze względu na częstotliwość drugiego członu w Googlu

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
eisenhaltige Radon-Säuerlinge


Explanation:
taka najbardziej chyba sensowna "kompozycja"


    Reference: http://www.baeder-fuehrer.com/kurorte/600859.html
Angela Nowicki
Native speaker of: Native in GermanGerman