KudoZ home » Polish to German » Medical (general)

chodzik

German translation: Gehhilfe/Gehwagen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:chodzik
German translation:Gehhilfe/Gehwagen
Entered by: Alicja Butkiewicz-Hübscher

15:06 Dec 14, 2005
Polish to German translations [PRO]
Medical - Medical (general) / ortopedia
Polish term or phrase: chodzik
X porusza się tylko w chodziku w ortopedycznych butach.
Grażyna Lesińska
Poland
Gehhilfe/Gehwagen
Explanation:
w zaleznosci od wyposazenia i przeznaczenia (wewnatrz pomieszczen, na zewnatrz)
http://de.wikipedia.org/wiki/Gehhilfe
trzeba wybrac odpowiednio, pod linkiem znajdziesz opis, pozdrawiam
Selected response from:

Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Grading comment
dziêkujê
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4Gehhilfe/Gehwagen
Alicja Butkiewicz-Hübscher
4 +1Rollator
Anna Bittner
4 +1Laufgestell
Maciej Andrzejczak


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
Gehhilfe/Gehwagen


Explanation:
w zaleznosci od wyposazenia i przeznaczenia (wewnatrz pomieszczen, na zewnatrz)
http://de.wikipedia.org/wiki/Gehhilfe
trzeba wybrac odpowiednio, pod linkiem znajdziesz opis, pozdrawiam

Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziêkujê

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: das wäre es IMO
22 mins
  -> dzieki!:)

agree  Danuta Polanska: Einfach alles zu diesem Thema :-))
34 mins
  -> tak, dziekuje;)

agree  xxxklick1: mhm
2 hrs
  -> dzieki!!!

agree  Alina Brockelt
5 hrs
  -> dzieki Alino droga!

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Laufgestell


Explanation:
dhd24.com - das große Kleinanzeigen-Portal: Auto, Motorrad, Haustiere, Wohnmobile,
Hunde, Pferde, Behinderten-Laufgestell gebraucht verkaufen und kaufen...
www.dhd24.com/.../Freizeit--Reisen--Sport--Hobby/ 4039/Sanitaetsartikel/3109115/Behinderten-Laufgestell.html - 15k

w z³o¿eniu z Behinderten- lub Baby-jeœli mowa o dziecku ale raczej to pierwsze

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: wobei das eher auf Babys und nicht auf Behinderte bezogen wird
19 mins

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Rollator


Explanation:
chyba najczesciej uzywane

http://de.wikipedia.org/wiki/Rollator

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bozena Meske
4 hrs