KudoZ home » Polish to German » Medical (general)

narażenie zawodowe

German translation: berufliche Exposition


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:narażenie zawodowe
German translation:berufliche Exposition
Entered by: Mirosław Wagner

00:30 Feb 7, 2009
Polish to German translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Polish term or phrase: narażenie zawodowe
w orzeczeniu o chorobie zawodowej:
miejsce zatrudnienia, w którym wystąpiło narażenie zawodowe stanowiące przyczynę zgłoszenia podejrzenia choroby zawodowej
(swoją drogą co za koszmarne sformułowanie...;))

rodzaj narażenia zawodowego stanowiący przyczynę choroby zawodowej

okres narażenia zawodowego


dziękuję
AgaMagda
berufliche Exposition
Explanation:
jw.

--------------------------------------------------
Note added at   14 godz. (2009-02-07 14:36:22 GMT)
--------------------------------------------------

Symbol Z57 w klasyfikacji ICD-10:
narażenie zawodowe na czynniki ryzyka =
berufliche Exposition gegenueber Risikofaktoren
Selected response from:

Mirosław Wagner
Poland
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2beruflichen Risiken ausgesetzt sein
Sonja Stankowski
4 +1berufliche Exposition
Mirosław Wagner


  

Answers


14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
berufliche Exposition


Explanation:
jw.

--------------------------------------------------
Note added at   14 godz. (2009-02-07 14:36:22 GMT)
--------------------------------------------------

Symbol Z57 w klasyfikacji ICD-10:
narażenie zawodowe na czynniki ryzyka =
berufliche Exposition gegenueber Risikofaktoren

Mirosław Wagner
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36
Grading comment
dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer
1 day6 hrs
  -> dziękuję!

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
beruflichen Risiken ausgesetzt sein


Explanation:
albo: beruflicher Gefährdung ausgesetzt sein

Sonja Stankowski
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Fiolka: Berufsrisko
15 hrs

agree  Anna Goebel
15 hrs

neutral  Mirosław Wagner: narażenie zawodowe (ekspozycja zawodowa - często używany synonim) to czynnik wpływający na ryzyko zawodowe, ale są to dwa różne pojęcia
16 hrs

neutral  Sandra Scholz: Popieram Mirosława. Ryzyko i narażenie zawodowe to są dwie różne rzeczy.
1 day2 hrs