KudoZ home » Polish to German » Medical: Health Care

Ustawa o przeciwdziałaniu narkomanii

German translation: Drogenbekämpfungsgesetz


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Ustawa o przeciwdziałaniu narkomanii
German translation:Drogenbekämpfungsgesetz
Entered by: Arkadiusz Witek

12:01 Aug 10, 2010
Polish to German translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
Polish term or phrase: Ustawa o przeciwdziałaniu narkomanii
męczę się z tym, a przecież musi być gotowa oficjalna niemiecka nazwa
Arkadiusz Witek
Poland
Betäubungsmittelgesetz
Explanation:
Dosłownie: Drogenbekämpfungsgesetz - i to tłumaczenie bym preferował, mimo że niemiecka ustawa ma inną nazwę. Po prostu dlatego, że nie jest to ta sama ani taka sama ustawa
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Betäubungsmittelgesetz
Jerzy Czopik
4DrogenabhängigkeitbekämpfungsgesetzKamil Gwozdz
4Gesetz über die DrogenpräventionJoanna Łuczka
4 -1Richtlinien/Massnahmen zur Bekämpfung von Drogensucht
Eva Stoppa


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Betäubungsmittelgesetz


Explanation:
Dosłownie: Drogenbekämpfungsgesetz - i to tłumaczenie bym preferował, mimo że niemiecka ustawa ma inną nazwę. Po prostu dlatego, że nie jest to ta sama ani taka sama ustawa


    Reference: http://www.onmeda.de/ratgeber/rauchen_alkohol_drogen/gesetze...
    Reference: http://www.google.de/search?q=drogenbek%C3%A4mpfungsgesetz&i...
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 15
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kamil Gwozdz: tylko Drogenbekämpfungsgesetz
7 hrs

agree  Eigenplane
16 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Gesetz über die Drogenprävention


Explanation:
http://de.wikipedia.org/wiki/Drogenprävention

Bekämpfung to nie przeciwdziałanie

Joanna Łuczka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Richtlinien/Massnahmen zur Bekämpfung von Drogensucht


Explanation:
Wedlug zalaczonego linku raczej Richtlinie.


    Reference: http://www.aerztezeitung.de/politik_gesellschaft/article/594...
Eva Stoppa
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Tamod: Gesetz, Recht aber nicht Richtlinien/Massnahmen
2 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Drogenabhängigkeitbekämpfungsgesetz


Explanation:
dosłownie

Kamil Gwozdz
Poland
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish