KudoZ home » Polish to German » Medical: Pharmaceuticals

sulfuryzowany

German translation: sulfuriert


10:26 Nov 29, 2013
Polish to German translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
Polish term or phrase: sulfuryzowany
chodzi o pigment - ultramaryna CI 77007. Ultramaryny stosowane w kosmetykach to wytwarzane syntetycznie sulfonowo-glinowe krzemiany sodu. Proszek zawierajacy sól sodowo glinową kwasu krzemowego, sulfuryzowaną.
Ilona Gárdosi
Germany
German translation:sulfuriert
Explanation:
j.w.
Selected response from:

Renata Lapinska
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sulfuriert
Renata Lapinska
4tu: schwefelhaltigesOlaniza
4geschwefeltPeter Kissik


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sulfuriert


Explanation:
j.w.

Renata Lapinska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olaniza
1 min
  -> dziękować :)

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
geschwefelt


Explanation:
.

Peter Kissik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak
Notes to answerer
Asker: dziekuje za pomoc


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Olaniza: Po zastanowieniu się muszę jednak zmienić "Zustimmung" na "neutral". Patrz w "dyskusji".
2 days40 mins

3 days10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tu: schwefelhaltiges


Explanation:
schwefelhaltiges Natrium-Aluminium-Silicat
W tym linku chodzi dokładnie o ten pigment:
mediatum.ub.tum.de/doc/982934/982934.pdf

Wg mnie, jeśli chodzi o dokładne tłumaczenie wyrazu "sulfuryzowany", "sulfuriert" jest jednak najlepszą opcją, czyli: sulfuriertes Natrium-Aluminium-Silicat.

Olaniza
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: dziekuje bardzo za pomoc