wyciągarka

German translation: Abseilwinde

Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / prace na wysokości
Polish term or phrase: wyciągarka
Zakres szkolenia: budowa wyciągarek metodą alpinistyczną, zjazd z przepięciem
Szkolenie dot. prac wysokościowych metodami alpinistycznymi, z elementami ratownictwa
Flaschenzug???
klick
Poland
German translation:Abseilwinde
Explanation:
Abseilwinde

propozycja
Selected response from:

Anna Harhala Bova
Grading comment
Dziękuję :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Abseilwinde
Anna Harhala Bova
2Motorwinde
Marek Wasiak


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Motorwinde


Explanation:
Termin odnosi się do wyciągarek w lotnictwie. Może się przyda. Słownik techniczny polsko-niemiecki. Warszawa 1969 (pewno starszy od Ciebie)

Marek Wasiak
Native speaker of: Native in PolishPolish

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Abseilwinde


Explanation:
Abseilwinde

propozycja

Anna Harhala Bova
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję :-)